Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Ön itt jár: > >

Rendelés/szállítás

A megrendelt termékek kiszállítása és átvétele
 

A kiszállítási és átvételi lehetőségeket igyekszünk a vásárlói igényeknek leginkább megfelelően alakítani. A lehetőségek mérlegelése után, az MPL futárszolgálat mellett döntöttünk, hiszen a Magyar Posta szolgáltatásai között, minden népszerű átvételi lehetőség (házhozszállítás, csomagátvételi pont, csomagautomata, postán maradó) megtalálható.  Országszerte 3000 átvételi ponton biztosítjuk a kényelmes és gondtalan csomagátvételt. A munkából hazamenet, későn este vagy korán reggel, hétvégén vagy a nap közepén, amikor és ahogy kényelmes. Több mint 2600 postai PostaPont, 210 Coop PostaPont, 195 MOL PostaPont, 51 Csomagautomata, 3 Media Markt és 1 Trendmaker szerepel az MPL csomagátvételi lehetőségei között.

 

1. Házhoz szállítás futárral - A megrendelt termékeket az MPL szállítja ki Önnek

Házhoz szállítás esetén a kiszállítás díja:

  • 100 Ft­ - 9 999 Ft­-ig: 1990 Ft
  • 10 000 Ft - 19 999Ft-ig: 1499 Ft
  • 20 000 Ft-tól: 0 Ft (ingyenes)

 

2. Posta csomagautomatából átvehető csomag

A Posta csomagautomatáknál az átvétel gyors – a kapott kód és saját telefonszáma megadásával máris hozzáférhet rendeléséhez. Ezen kívül az automaták napi 24 órában állnak rendelkezésünkre.

A Posta csomagautomatás szállítás díja:

  • 100 Ft­ - 19 999Ft-ig: 1099 Ft
  • 20 000 Ft-tól: 0 Ft (ingyenes)

Ez történik, ha a Posta csomagautomatás átvétel mellett dönt:

  1. Ön áruházunkban megrendeli a kiválasztott terméke(ke)t.
  2. A pénztári folyamatoknál kiválasztja a Posta csomagautomata szolgáltatását, és megjelöli, hol/melyik automatánál szerené átvenni rendelését.
  3. Miután a megrendelt termékeket szakszerűen becsomagolva útnak indítjuk, Ön kap egy csomagszámot, aminek segítségével, nyomon követheti rendelését, és megtudhatja, mikortól veheti azt át.
  4. Fizetni előreutalással, vagy az áru átvételekor, az automatánál bankkártyájával is tud. Lehetne ennél egyszerűbb? 

 

3. PostaPonton történő csomagátvételi lehetőség

A Posta-csomagátvételi pontra kért termékek szállítás díja:

  • 100 Ft­ - 19 999Ft-ig: 1190 Ft
  • 20 000 Ft-tól: 0 Ft (ingyenes)

 

4. Postán maradó - postán átvehető - csomag

Nincs a közelében MOL és Coop PostaPont? A "postán maradó" szállítási módot Önnek találták ki. Csak válassza ki a legközelebbi postahivatalt, és - annak nyitvatartási idejében - ott vegye át rendelését!

A postán maradó csomagok szállítás díja:

  • 100 Ft­ - 19 999Ft-ig: 1190 Ft
  • 20 000 Ft-tól: 0 Ft (ingyenes)


A rendeléshez/szállításhoz kapcsolódó részletes leírást az ÁSZF  is tartalmaz.

 

Rendelés menete

 

Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba/vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást.

Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés - X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség véglegesítéséhez a „frissítés/kosár frissítése” ikonra kattint Felhasználó.

Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:


Fizetési módok

Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére

Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék csomagautomatába kéri, lehetősége van annak ellenértékét bankkártyájával az automatánál kiegyenlíteni. Ha pedig a csomag az MPL által kerül kiszállításra, lehetőség van a megrendelés végösszegét az áru átvételekor készpénzben vagy bankkártyával kiegyenlíteni.  (Ennek díja a szállítási díjon felül 410 Ft.)


Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.

Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.


A megrendelések feldolgozása és teljesítés

A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül.
Minden nap 12 óráig, a készleten lévő termékekre leadott rendelést még aznap feladja a Szolgáltató. Itt a választott szállítási megoldás függvénye a teljesítési határidő. Futárszolgálattal igényelt szállítás esetén a Szolgáltató általi feladást követő munkanapon megtörténik a kézbesítés. Pick Pack Pont-ra igényelt szállítás esetén 5 munkanap a várható idő a kézhezvétel lehetőségéig.

Ha három munkanapon belül nem tudja Szolgáltató biztosítani a termék feladását, akkor megrendelést követően 1 munkanapon belül felveszi a Felhasználóval a kapcsolatot és tájékoztatja a várható szállítási időről.

Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.

Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.

Az Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.

A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha

a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.

 

A VÁSÁRLÁS GYAKORLATI MENETE


Katalógusunkban böngészve összeállíthatja kosarának tartalmát. 

Ha egy termék többféle tulajdonsággal választható, a választott tulajdonságot a kosárba adás előtt az ehhez szükséges mezőben szövegesen fel kell tüntetni.

A kiválasztott termék részletes adatlapján ezen felül megtalálja minden eladó terméknél a "Kosárba" gombot, melyre kattintva egy kis rubrikában a kívánt mennyiséget töltheti ki. Alaphelyzetben ez 1 db-­ra van beállítva, ahogy Ön is tapasztalja. A "Kosárba rakom" gomb megnyomása után a kiválasztott termék a kosárba kerül.

A kosár tartalmát az oldal jobb felső sarkában lévő "kosár" ikonra kattintva nézheti meg. 
A "kosár" ikonon az első tétel kosárba helyezését követően láthatóvá válik a termékek darabszáma és a vásárlás teljes összege. Ekkor még vásárolhat további termékeket tetszés szerint, a kosárban is változtathatja azok mennyiségét, illetve ki is vehet a kosárból terméket egyszerűen a "Piros alapon fehér x" gombra kattintva az adott termék sorában. Amennyiben változtatott a kosárban a mennyiségeken, kattintson a termékek sorában található "Frissítés" gombra, ekkor a kosár automatikusan újraszámolja az árakat, és rögzíti a változtatott mennyiségeket. 

Amennyiben összeállította kosarának tartalmát és szeretné rendelését elindítani, kattintson a "Tovább a pénztárhoz" gombra.

Ezt követően a rendelési felület végigkíséri a vásárlás folyamatán.
Belépést / regisztrációt követően kiválaszthatja az Önnek tetsző fizetési módot, valamint a kívánt szállítási helyet.

 

ELFELEJTETT JELSZÓ

Ha elfelejtette jelszavát, akkor a Belépés panelen található "Elfelejtett jelszó" feliratra kattintva megjelenik egy új oldal, mely bekéri azt az e­mail címet, amellyel Ön regisztrálva van webáruházunkban. Beírva ezt a címet és a "Tovább" gombra kattintva Ön erre az e-­mail címre fog kapni egy levelet, melyben rendszerünk egy új jelszót küld Önnek. Ezt pontosan jegyezze fel vagy másolja ki (kis és nagy betűk számítanak), majd lépjen be vele.

Egyéb kérdéseivel forduljon hozzánk a "Kapcsolat" oldalunkon található e-­mail címen, vagy érdeklődjön további elérhetőségeinken.

Munkatársainkat közvetlenül is keresheti:

Varga Gábor
szakasszisztens

Telefon: +36 70 572 4926

Telefonos ügyfélszolgálat
Hétfő - Péntek: 8 - 19 óra között
Szombat - Vasárnap: 9 -16 óra között

dr. Suller Tímea
szakgyógyszerész
Email: info@jopatikus.hu

blog comments powered by Disqus

Keresés