Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Ön itt jár: > >

Kitartás és önfegyelem diéta alatt (is)

Kitartás és önfegyelem diéta alatt (is)

Amikor egészséges életmódról, alakformáló diétáról, esetleg testépítők szálkásító étrendjéről beszélünk, óhatatlanul beleütközünk olyan kijelentésekbe, mint például „- Kinek van ehhez elég kitartása, ideje, pénze?„  vagy „- Ó, azt én is próbáltam, nem jött be!” Pedig ahogyan azt a Star Wars filmek bölcs Jedi mestere, Yoda is megmondta: - Tedd, vagy ne tedd! De ne próbáld! És valóban, amikor mások fogyókúrás próbálkozásait figyeljük, mi magunk is – kimondva vagy kimondatlanul – sokszor arra a következtetésre jutunk, hogy ez bizony így nem fog menni. De miért is? 

Diéta buktatók, avagy kudarcok okai a fogyókúrában

Mi lehet az ok, amiért a fogyni vágyó hirtelen feladni „kényszerül” életmódváltásra irányuló elképzeléseit?  Talán nem megfelelően választotta ki a fogyókúrához szükséges testmozgást? Nem figyelt oda a bevitt kalória mennyiségekre? Nem tartotta be az előírásokat? Esetleg többször érezte úgy, hogy „ez a csaló nap még belefér”?  Ok számos - valósnak hitt indok pedig számtalan - akad. De egy biztos, bármilyen diétaprogramba kezdünk is bele, kitartás, elszántság és türelem nélkül szinte biztosan kudarcra vagyunk ítélve.

Természetesen mi megértjük azt is, ha a fogyókúra elején kitűzött álomhatár elérése, hétről-hétre egyre inkább lehetetlennek tűnik. De ez gyakran nem a diéta program hibája… Legyünk realisták! Ne akarjunk az első héten félmaratoni távot futni az edzőteremben, és a legkevésbé se várjuk azt testünktől, hogy a hosszú évek „kemény munkájával” összegyűjtött zsírtartalékoktól, majd néhány hét alatt megszabadul. Ezek az elvárások azok, amik a biztos feladáshoz vezetnek.

Fogyókúrás jó tanácsok - így érdemes diétába kezdeni

  • Legyünk realisták! Tűzzünk ki megvalósítható célokat! Ez egyébként nem csak a diéta során, hanem az életben is igaz.
  • Ha szükséges váltsunk nézőpontot! Akár úgy is, hogy ezzel szembemegyünk eddigi életformánkkal, hiszen valószínűleg az vezetett jelenlegi állapotunkhoz!
  • Szánjunk elég időt a fogyókúrás módszerek megismerésére! Könnyű beleugrani a leghangosabb hirdetés kínálta lehetőségbe, de attól, hogy valami már a „csapból is folyik”, még nem biztos, hogy nekünk a legjobbat nyújtja.
  • Kérjük ki olyan szakértők véleményét, akik valóban értenek a témához, és jól válogassuk meg, kinek a szavára hallgatunk! A 21. században már nem lehet opció az „- Egyél káposztalevest egy héten át…” vagy „ - Koplalj vacsora helyett!” tanácsok elfogadása.
  • Ne foglalkozzunk a negatív visszhangokkal, az elhatározás, kitartás és a "küldetés" beteljesítése sem rajtuk, hanem csakis rajtunk múlik.
  • Attól, hogy kudarcok vannak mögöttünk, egyáltalán nem biztos, hogy minden további tervünk bukásra van ítélve. Elhatározás, kitartás, türelem! Ezek birtokában a fogyás is csak egy lesz az elérhető céljaink között.
  • És igen, fogyasszunk olyan minőségi alapanyagokból készülő, ellenőrzött fogyókúrás zsírégető termékeket, mint például a Premium Diet speciális táplálékkiegészítői!  ;)

- jópatikus - 

Tartalomhoz tartozó címkék: diéta - fogyókúra
blog comments powered by Disqus

Keresés