Az Év Webshopja 2020 - A verseny ismét elkezdődött
Ismét eltelt egy év, és mint ilyenkor az már megszokott (megszokott, hiszen ez lesz a 4. megmérettetés a sorban) webáruházak százai indul(hat)nak el az Év Webshopja versenyen.
A tét nem csekély! A nyertesek valóban komoly értéket képviselő exkluzív nyereményekre, illetve üzleti és szakmai ismertségre/elismerésre számíthatnak. Valamint – és talán ez a legfontosabb – a versenyt körülvevő reflektorfényből is rendesen kijut az indulóknak. Fenti sorainkat korábbi évek során szerzett tapasztalatainkra alapozva írjuk, hiszen az elmúlt két versenyen sikerült bekerülnie áruházunknak a legjobb 25 induló közé, és habár – egyelőre – nem sikerült elhozni a trófeát, az Év Webshopja döntősei között szerepelni igazán komoly elismerést jelent.
Az Év Webshopja 2020: A ma versenye a holnap webshopjáért
„2020-ban már negyedik alkalommal kerül megrendezésre a Complexpress által életre hívott Az Év Webshopja verseny, amelyen a webáruházak tisztán szakmai alapon, iparágtól és nagyságtól függetlenül mérettetnek meg.
A 2020-as év eddig sokak számára nem a felhőtlen hónapok időszaka volt az üzleti világban. Ugyanakkor a gazdasági szakértők egyetértenek abban, hogy ez a rendkívüli időszak a piacok újrafelosztásáról szól. Így alaposan ráfér minden piaci szereplőre egy olyan esemény, amely frissességet, lendületet visz egy-egy, az ismert okokból befagyott közegbe, de ezen felül nemcsak élményt ad, hanem komoly, kézzelfogható lehetőséget, ismertsége és elismertséget is biztosít. Ezáltal megkérdőjelezhetetlen segítséget jelent abban is, hogy az említett piaci újrafelosztásból a résztvevő vállalkozások eredményesen kerüljenek ki. Ráadásul egy olyan területen, amelyben jelenleg talán a legtöbb potenciál van gazdaságunkban: az online kereskedelemben.
A Complexpress Logisztika Kft. idén már negyedik alkalommal rendezi meg Az Év Webshopja versenyt, a hazai webáruházak nívós szakmai megmérettetését. Ahogy korábban is, a vetélkedés célja most is egy olyan lehetőség biztosítása minden piaci szereplő számára, amellyel élve bármelyikük kiemelt jelenléthez, versenyelőnyhöz, korábban talán nem is remélt potenciálhoz juthat. Itt továbbra sem a forgalom nagysága, a bolt mérete, a sokéves múltja vagy a nagy vásárlói közösség számít. Ez egy szakmai verseny, ahol a kreatív megoldások, a webergonómia, az innováció, a keresőmarketing és mindenekelőtt a vásárlói élmény a lényeg. Azaz csupa olyan jellemző, amely leginkább a frissen induló, fiatal vállalkozások sajátja, amelyek más versenyeken kisebb forgalmuk, múltjuk, vásárlói bázisuk miatt komoly hátrányban vannak.”
A teljes cikket a kosarertek.hu oldalán olvashatják: Az Év Webshopja 2020: a ma versenye a holnap webshopjáért
blog comments powered by Disqus